poniedziałek, 19 stycznia 2015

Tomasz Idiota Sidor-retrospekcja.

   Miałem zamiar w pierwszym zamyśle nazwać temat: Tomasz Idiota Sidor-hipokryzja, a to z następujących powodów:
 http://klamstwa-riese.blogspot.com/p/kacik-koniczyny.ht
    Z jednej strony Tomasz Idiota Sidor chce żeby nie wyrywać fraz z kontekstu, z drugiej jednak, nie śpieszy się z publikowaniem całości materiału, tłumacząc się zmęczeniem. W jego wieku nie ma się co dziwić. Można powiedzieć że uprzedziłem jego zacny plan. A i uprzedziłem go, fakt, i to nie pierwszy raz.
   W poprzednim poście wspomniałem o sesji mailowej wiosennej. Dałem linka do strony gdzie zamieściłem całość maili do Tomasza Idioty Sidora. Zapraszam na małą wyprawę w czasie.

   Atak Idioty Sidora:

 http://klamstwa-riese.blogspot.com/2014/04/majowka-w-rudzie-slaskiej-nie-tylko.html#comment-form





    Czekałem kilka dni, aż znajdzie chwilę na wrzucenie kompletu maili i nic. Więc sam musiałem to zrobić...

http://moje-riese.blogspot.com/2014/05/10-maja-zapraszamy-do-poznania-na.html#comment-form

   Odpowiedź Tomasza Idioty Sidora była przednia:

http://klamstwa-riese.blogspot.com/2014/05/majowka-2014-w-rudzie-slaskiej-relacja.html#comment-form





   Tomasz Idiota Sidor powinien wiedzieć że czasami pierwsza myśl jest prawidłowa. Ale niestety dla niego, lubi myśleć intensywnie, co powoduje u niego przegrzanie umysłu i taki stan doprowadził go do fałszywych oskarżeń pod adresem niewinnej osoby. Powyższy materiał jest dowodem przeciwko Tomaszowi Idiocie Sidorowi...
 


3 komentarze:

  1. Ty umiesz czytać ze zrozumieniem bęcwale? Sidor nie o te maile ci wytoczy sprawę tylko o wspólne pomówienie z Kwietniem. Przeczytaj se kretynie swój kącik na http://klamstwa-riese.blogspot.com/p/kacik-koniczyny.html i się zdrowo jebnij w ten pusty łeb.

    I nie usuwaj tego komentarza bo ci go wkleję w każdy temat i będziesz musiał moderować komentarze głupku. I skoro raz usunąłeś to co napisałem powyżej to teraz ci powiem tak. Jak Sidor ustali kim jesteś by nie było żadnej wątpliwości to masz jak w banku, że taka sama strona kiedyś powstanie na twój temat tylko będzie tak zrobiona, że zesrasz się ze wstydu na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmiech na sali z przedmówcy, ta wszyscy się teraz będą myślisz bali Sidora, hahaha.
    Koniczyna piękne tematy !
    Moderowanie komentów jak najbardziej, na tamtym sidoroblogu jest tak od zawsze, bo boi się reakcji innych na komenty jakie ludzie o nim piszą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty ameryki nie odkrywasz. Tomasz oficjalnie sam się przyznaje, że jest jednym z Galli. Więc po co ta szopka? Jak widać na blogu http://klamstwa-riese.blogspot.com/p/kacik-koniczyny.html zaprzestał pisanie o Kwietniu na swoim forum, a zajął się prowadzeniem tego bloga. I chwała mu za to bo to jedyne miejsce demaskowania takich świrów jak Kwiecień i Ty. Nie sądzę by Tomasz się pomylił co do Ciebie. Musiało Ci nieźle paść na umysł skoro dalej prowadzisz te skazaną na przegraną grę. Mija ponad tydzień, a tej Jastrząb, którym podobno nie jesteś nic nie zrobił by wyjaśnić sprawę. Minie jeszcze z tydzień, a wszyscy zrozumieją, że nic nie może zrobić bo by oficjalnie się okazało, że Tomasz Cię namierzył i zdemaskował.

    OdpowiedzUsuń