środa, 21 stycznia 2015

Pisanie komentarzy do siebie Tomasza Idioty Sidora.

   Jak już Tomasz Idiota Sidor został przyłapany na pisaniu do samego siebie, to proponuję zapoznać się z tym materiałem: 

   http://www.schizofrenia.pl/forum/vt,51,25,48092,20

 Którego motyw przewodni jest taki:

   Mam 20 lat i od kiedy pamiętam, czyli już w okresie przedszkolnym zawsze rozmawiałam ze sobą. Nie mam jakiegoś wyimaginowanego przyjaciela, nie polega to też na analizowaniu jakiś przeszłych lub przyszłych rozmów, spotkań, czy zdarzeń. Są to zwykłe rozmowy, tak jakbym rozmawiała po prostu ze sobą. Bardzo denerwuje mnie to, że czasem ktoś mnie na tym przyłapie. Bo czasami rozmowa zaczyna się w myślach, na takiej zasadzie jak czytanie po cichu, a potem w niekontrolowanym przeze mnie momencie zaczynam mówić na glos. W tych rozmowach często, gdy się zorientuje, że rozmawiam sama ze sobą zaczynam się sobie tej drugiej tłumaczyć, że ze sobą rozmawiam. To jest bardzo skomplikowane i trudne, o wszystkim wie mój partner, ale jest to dla mnie sprawa bardzo wstydliwa. Postanowiłam szukać pomocy. Jestem młoda, zdrowa i bardzo inteligentna(IQ badałam kilkakrotnie testami mensy i wyniki były wysoko ponadprzeciętne).
Najbardziej martwi mnie to, że nie potrafię tego kontrolować. Dopiero po pewnym czasie trwania rozmowy głośnej lub cichej zdaje sobie sprawę z tego, co robię. Tak jakby się wyłączam, tracę na tym panowanie. Proszę o pomoc specjalistę, jeszcze nie umiem przełamać się na wizytę w poradni. 



     Coś czuję że w przypadku Tomasza Idioty Sidora, ze względu na wiek, zmiany już są nieodwracalne...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz