sobota, 9 maja 2015

Wielkie chwile Tomasza prestissimolive Sidora.

   W końcu u Sidora na blogu pojawił się ktoś...Ale najpierw trochę historii...
http://moje-riese.blogspot.com/2014/01/czy-to-moze-byc-naszym-logo.html



   "Ktoś" podesłał Tomusiowi, oczywiście kompromitujące materiały:
"Kudłaty dodatek" powinien mieć tytuł: "...czyli słowa Kwietnia przeniesione na papier przez wyobraźnię rysownika."
   Tomasz Sidor powinien wiedzieć że ma przed sobą nie słowa Kwietnia, tylko wizję autora. Rozpięte buty, rozpięty płaszcz, czapka głęboko osadzona na oczy są dodatkiem ubarwiającym przekaz i podkreślającą wizję artystyczną autora.
   Tomuś dał swoją recenzję tych rysunków...
   Sidor patrzy na rysunki i pisze "Jaką trzeba mieć zrytą wyobraźnie..."  W tym akurat przypadku wyobraźnia należy do autora rysunków. Sidor widać że ma klapki na oczach, bowiem z daszka przy czapce robi ciemne google, a jakby co to powinien widzieć gogle, a nie znaną wyszukiwarkę internetową.
   Ciekawe jak rysownik zobrazowałby taki komentarz:

 



3 komentarze:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=DOO6PHE8nRQ

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc chodź, pomaluj mi życie,
    Niech świat mój się zarumieni,
    Niech mi zalśni w pełnym słońcu,
    Kolorami całej ziemi.

    Za siódmą górą, za siódmą rzeką,
    Twoje sny zamieniasz na pejzaże.
    Niebem się wlecze wyblakłe słońce,
    Oświetla ludzkie wyblakłe twarze.

    Więc chodź, pomaluj mój świat
    Na żółto i na niebiesko,
    Niech na niebie stanie tęcza
    Malowana twoją kredką.

    Więc chodź, pomaluj mi życie,
    Niech świat mój się zarumieni,
    Niech mi zalśni w pełnym słońcu,
    Kolorami całej ziemi. / 2

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.youtube.com/watch?v=xMxCj8B6Sg8

    Tomasz dawaj "skany" papierów .
    Najtrudniejszy pierwszy krok,
    Za nim innych zrobisz sto,
    Najtrudniejszy pierwszy gest,
    Przy drugim już łatwiej jest.

    Najtrudniejszy pierwszy krok,
    Potem łatwo mija rok.
    Najtrudniejszy pierwszy dzień
    Sam jutro przekonasz się.

    Szybko mija wiosna, gaśnie lata żar,
    Jesień pożegnalne listy śle, hej, hej, hej!
    Gdy się trzeba rozstać, rzucasz bukiet barw,
    Lecz nie wiesz, jak żegnać się.

    Najtrudniejszy pierwszy krok...

    Gdy samotnej zimy masz już całkiem dość
    Czekasz aż nadejdzie nowy maj, hej, hej, hej!
    Przyjdzie z nim ktoś inny, całkiem inny ktoś
    I znowu wszystko jest naj.

    Laj, la Laj ...
    Najtrudniejszy pierwszy krok
    Potem łatwo mija rok ...

    OdpowiedzUsuń