wtorek, 5 maja 2015

Inna Rzeczywistość Tomasza "prestissimoLIVE" Sidora...

 Darek

Jestem w Riese oprowadzam kolejną grupę i żadnych przejawów wrogości w wobec mojej osoby nie dostrzegam , a byliśmy na Osówce , Włodarzu i Walimiu w Głuszycy szczególnie w sklepach witają mnie jak tego co zapewnia zyski . Jak się okazuje to dzięki mnie turyści zatrzymują się w mieście i pytają , a przy okazji robią zakupy i wynajmują noclegi , do informacji nieudacznika Tomasza Sidora i jego wykolejonych kolejnych osobowości , w księgarni w Głuszycy oraz na Zamku Książ zabrakło przed Majówką przewodników Dariusza Kwietnia ...!!!!!! Spotkałem się z byłymi członkami rozpadłej Grupy doszli do wniosku że lepiej działac ze mną niż przeciw mi ch zdanie i innych na temat Tomasza Sidora - cytaty - debil , idiota , cham , prostak , kapuś , ciota , pedofil , onanista , kompletne zero , zjeb , nic nie warte zero , to tylko najłagodniejsze przypisy do nazwiska Tomasz Sidor . Wraz z Alexem z porozmawjajmy.TV kręcimy film poświęcony Uroczemu Tomaszowi Sidorowi w oparciu o stronę Kończyny , wywiad z policja też tam będzie , jego donosy maile np. kierowane do dyrektora Osówki i Urzędu Miasta i Gminy Głuszyca . Dowodów sam nam dostarczył publikując wszystko w necie , będzie film jak onanizuje się drzewem , będą dowody przestępstw drogowych , one knurze się nie przedawniają , to info z fundacji Stop Piratom Drogowym . Oglądaj się knurze na pewno obejrzy ten film kilka milionów ludzi gwarantuje ci to . Prawdę , którą możesz obejrzeć o sobie u Janusza Zagórskiego teraz uzupełnimy materiałem dowodowy twojego debilizmu oraz chorób natury seksualnej jak i psychicznej , tym razem to torbę mosznowa sam sobie naciągniesz na głowę , anie ja i Karol sawiak o co podałeś nas do sadu , tym razem zrobisz to ze wstydu oszołomie i kłamco Tomaszu Sidorze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz