sobota, 2 maja 2015

Siódma rocznica wielkiej wyprawy żółtodzioba...

   Mija właśnie siedem lat, kiedy to Tomasz Sidor, jak już wiemy bardzo doświadczony motocyklista, odbył dwudniową wycieczkę w Bieszczady.
   Znamy już wcześniejszą historię Tomasza Sidora, i jego problemy związane z prawem jazdy na jednoślad.

 http://antysidor-koncz-schwarz-niczyna.blogspot.com/2015/04/tomasz-sidor-jako-bluesteel.html

    Pierwsza fotka obrazuje, że Tomasz Sidor trafił na doświadczonych motocyklistów. W wyprawie brały udział w pierwszej fazie trzy motory. Jak widać "żółtodziób" jest trzymany w środku, tak żeby wiedział gdzie jechać i żeby się nie zgubił.
   Odezwała się do mnie pewna osoba, będąca obeznana z tematem jednośladów:
 
"(...) Zapytaj się go publicznie czy Sidor jako osoba lubiąca zrzeszać dookoła siebie ludzi nigdy nie spróbował założyć klubu motocyklowego lub do jakiegoś wstąpić aby tam skupić ludzi wokół siebie. :) Znam ludzi ze środowisk motocyklowych - w mojej miejscowości jak i w okolicy działają dwa oddziały dużego Polskiego klubu i wiem jaka panuje tam mentalność. Człowiek taki jak Sidor byłby zniszczony tam na starcie jeśli chciałby dołączyć, a tworząc swój klub na pierwszym lepszym zlocie kazali by mu zdjąć naszywki i je zjeść. Człowiek bez honoru, donosiciel, a do tego wszędzie mącący i szukający dymu nie miałby szans na przetrwanie. Zresztą o czym my mówimy? Ten człowiek doradzał na forum jak jeździć nie posiadając nawet jednośladu... A może nasz Tomaszek już próbował być prawdziwym motocyklistą, dołączyć do klubu i jeździć w grupie? A może skończyło się to dla niego zupełnie inaczej niż myślał? Warto to sprawdzić ponieważ jest to zwykły jełop na jednośladzie, niedzielny rajdowiec, o którym jeśli by fama poszła to nawet nikt by nie pomógł gdyby stał na poboczu z zepsutą maszyną.(...)"

   Dziękuję za tego maila i w odróżnieniu od Sidora gwarantuję anonimowość: koniczyna_kon@tlen.pl

   Ciekawe czy Tomasz Sidor nadal mile wspomina ten "Uroczy" zakątek polski:)

16 komentarzy:

  1. Na zakłamana rzeczywistość :
    sobota, 2 maja 2015

    "Gdyby porównać fachowość i wiedzę moją w dziedzinie i dziedzinach jakimi ja dysponuję do fachowości i znajomości twojej dziedzin w jakich ty się poruszasz to zakres twojej wiedzy w twojej własnej dziedzinie i fachowość była by na poziomie zerowym w porównaniu z moją wiedzą i fachowością w dziedzinie jaką ja wykonuję."

    Macie jakiegoś tłumacza z polskiego na polski ?
    Google niestety w "tej dziedzinie" nie dał rady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz Gucio, Sidorowi pewnie chodziło o to, że jest najmądrzejszy na świecie, a wszyscy dookoła to głupki... W sumie dobrze że tak o sobie myśli, Ciekawi mnie jednak, czy ma świadomość co o nim ludzie myślą. Chyba jednak nie ma takiej świadomości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszę jeszcze tutaj skoro ten człowiek tutaj wchodzi i czyta komentarze.

    Na blogu szanownego pana Tomasza S. nie da się nic napisać, wszystkie negatywne komentarze nie są zatwierdzane. Zatem ten człowiek jest umysłowo upośledzony, bo jak inaczej można nazwać osobę, która zakłada i regularnie prowadzi blog na temat innej osoby? Pomijam już sposób pisania tych wypowiedzi, jest na poziomie żula pod sklepem, albo nawet niższy.

    Dodam też, że wszystkie komentarze jakie widzicie na tym blogu są pisane przez jego założyciela! Ten człowiek sam pisze te komentarze aby blog wyglądał wiarygodnie.
    A pisanie o kobiecie Pana Dariusza w taki sposób to zwyczajne kurewstwo Tomaszu, buractwo w czystej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Jak się osobiście przekonałeś nie ma tutaj moderacji, oprócz anonimowych. Już osiągnąłeś pewien sukces pogłębiając Sidora psychozę na temat pewnego nazwiska. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Witaj ATR ! Sidor to wielki człowiek. Nie można go krytykować bo to prawie jak bluźnierstwo. Każdy kto ośmiela się to robić zostaje automatycznie " debilem , zboczeńcem i pedofilem " Jego jest prawda i Jego racja. A cała reszta to "pedałokracja".

    OdpowiedzUsuń
  5. S znowu przedawkował. Że też tą pianą się kiedyś nie zachłyśnie. Stopień jego furii można mierzyć ilością zdań wieeelokrotnie złożonych. W większości z wulgaryzmów i chorego bełkotu.

    OdpowiedzUsuń

  6. Pytanie retoryczne :
    Na czym Sidor się nie zna ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sobie:)

      Sidor u siebie chce żeby ATR 00 odniósł się do jego najnowszych wypocin. Ciekawi mnie czy Sidor jest w stanie coś napisać na temat posta powyżej. Może jestem w błędzie interpretatorskim i powinienem zrobić poprawki w swoim toku rozumowania faktów dotyczących Tomasza Sidora? Wszelakie sugestie ze strony Sidora są dla mnie niebywale ważne w dalszym prowadzeniu bloga. Ciekawi mnie dlaczego wielcy przyjaciele Tomasza nie udzielają się w jego obronie. W końcu sam Sidor stwierdził że wszystko co tu o nim piszę jest nieprawdą. Skoro tak, to powinien jakoś reagować, oprócz bluzgania, w obronie swojego dobrego imienia. Chyba że nie ma czego bronić...

      Usuń
  7. Znajomi Sidora. Ktokolwiek widział ktokolwiek wie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przestrzeni kilku lat znalazło by się kilka osób, nawet jest dobrze udokumentowana kobieta. Ale to w niedalekiej przyszłości. Tematów na antysidórowe posty jest sporo i należy działać metodologicznie i znajoma Sidora musi poczekać w kolejce.

      Usuń
  8. Tak jak obiecałem panie Tomaszu, nie zatwierdziłeś mojej odpowiedzi, więc napiszę tutaj.

    Rozumiem, że macie jakiś konflikt, który zupełmnie mnie nie interesuje, blog anrysidór też moim zdaniem nie jest ok ale to wasza sprawa mnie interesują tylko filmy Kwietnia, które oglądam.

    Nawet jeśli Pan Dariusz opowiada bajki, nawet jeśli robi to celowo, to sposób w jaki opisujesz te filmy jest debilny, pomijam oczywiście fakt, że sam piszesz sobie komentarze, co normalne nie jest.

    Osobiście lubię oglądać filmy Kwietnia o niektórych rzeczach jakie opowiada czytam w innych miejscach, na popularnych forach internetowych o tematyce poszukiwania pamiątek historycznych również ludzie piszą o działalności Kwietnia, piszą o nim pozytywnie. Po prostu robi kawał dobrej roboty.

    Odnośnie tego, że zakładam kolejne konto, nie, jest to moje jedyne konto i nie jestem Dariuszem Kwietniem ani nikim z jego otoczenia, nie znam tych ludzi. Proszę więc nie pisać o mnie " zboczony pedofil" bo w przeciwieństwie do ciebie uznaję używanie pięści w dzisiejszych czasach. Mam nadzieję, że napisałeś to pierwszy i ostatni raz przez pomyłkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony jeżeli są negatywne sugestie co do prowadzenia tego bloga, to z wielkim zainteresowaniem się zapoznam. Nie jestem zamknięty na argumenty jak Tomuś. Sidor wszystkich oskarża o pedofilię, nie przejmuj się tym. Chce odwrócić od siebie uwagę. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Chodzi mi tylko o to, że zakładanie bloga o innej osobie nie jest ok, ale ja nie znam i nie chcę znać całej sytuacji, więc nie jestem odpowiednią osobą do oceniania tego.

    Trafiłem tu dzięki działalności Dariusza i tylko to mnie interesuje. Na blog tego Tomasza też trafiłem przypadkiem i nie spodobał mi się sposób opisywania filmów Kwietnia, bo osobiście uważam te filmy za bardzo ciekawe, cała reszta mnie nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomasz Sidor na przestrzeni kilku ostatnich lat działał przeciwko kilkudziesięciu osobom. Po kilku latach w końcu zadziałała trzecia zasada dynamiki Newtona, akcja-reakcja. Możesz się z tym nie zgadzać, twoje prawo. Sidor wokół siebie widzi zło, tylko nie u siebie. Długo siedziałem cicho jak wszyscy i po pewnym czasie obserwacji poczynań Sidora powstał ten blog o nim. Każdy potrzebuje czasu ażeby własne wnioski wyciągnąć. Jest to indywidualna kwestia każdego z nas co o tym wszystkim myśli. Ja daję szansę nawet Sidorowi. Twierdzi że go pomawiam, dręczę, gnębię... Po prostu wykorzystuję materiały, które sam Sidor zamieścił w necie. Wygląda na to że Sidor nie rozumie co pisał w swoim imieniu tyle lat...

      Usuń
  10. W czasach kiedy Uroczy Tomasz Sidor Knur Fryzjer Salondomowy przyjeżdżał na moje prelekcje i kiedy to płacił po 50 pln za wstęp był innym człowiekiem . Pluł na wszystkich i wszystko za wiarę iż to on jest jedynym badaczem UFO był w stanie zabić uparcie twierdził iz niemieckie komory gazowe Auschwitz to miejsca gdzie obcy zdobywali pożywienie , to wtedy miał wystąpić u pani Drzyzgi jednak Devi i Mikolaj byli lepsi w Tomaszu Sidorze coś wtedy pękło jednak czara goryczy się przelała gdy zaproponował mi związek pedalski wyznając mi miłość, został odrzucony i w tedy to nastąpiło, zaszła wielka zmiana jajopoty stały się twierdzą Tomasza postanowił zniszczyć cały świat swą elokwencją i nie tuzinkową urodą . Został wydalony jak stolec ze wszystkich organizacji do jakich należał nawet z PZW , motocykliści podczas jednego ze zlotów przyczepili mu do kurtki napis Sweety , a różowe kokardki na kierownicy mówiły wszystko , wydalony oszukany dotracony nie posiadający papierów mistrzowskich fryzjera tylko , kurs fryzjerski postanowił oszukiwać i naciągać swe ofiary za pomocą tarota , wróżb oraz zdjęć robionych z ukrycia szczególnie małym dziewczynkom , . Włóczył się po krzakach wzdłuż Wisły robił zdjęcia harcerkom nazywając je NKWDzistkami , Wtedy Tomasz Sidor działał , zaatakował Hrabiego w Gogołowie , szalał motorem po drogach łamiąc wszystkie przepisy nagrywał te przestępstwa i umieszczał w necie ... To był Tomasz Sidor , a teraz co z niego zostało spasiony , utyty , pokryty grzybicą tłusty brudas , toczący piane nad klawiaturą w swoim chlewie na ul Lipskiej 10 w warszawie .. Tomaszu brakuje nam ciebie ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś Tomasz był lepszy od Jasia Fasoli. Teorie o sokach z trupów wyciąganych przy pomocy lejka w muchołapce, wywody o konstrukcji sztolni w Riese, trójkąty w każdej sfotografowanej przez niego chmurze i setki innych mądrości. Tyrady i komentarze pisane pod dziesiątkami nicków tak to uwiarygodniły że fryzjer stworzył własną rzeczywistość. Wszystko co wymyślił potrafił udowodnić.

    Teraz udowadnia tylko swoją chorobę.

    Tomku WRÓĆ !!!

    OdpowiedzUsuń