niedziela, 3 stycznia 2016

Może ktoś napisze Sidorowi ile teraz jest zasiłku dla bezrobotnych?


4 komentarze:

  1. a w pośredniaku taka rozmowa: ....

    - jakie ma Pan wykształcenie ?
    - podstawowe.
    - A czym się Pan dotąd zajmował ?
    - dziennikarstwem
    - ???
    - tak dziennikarstwem. Czytam Wikipedię oraz oglądam YT i na tej podstawie piszę naukowego bloga.

    - Znam się też trochę na prawie. Sądy często mnie zapraszają abym udowodnił światu, jacy idioci śmią mnie krytykować...

    - i da się z tego wyżyć ?
    - no różnie. Ale piszę też zawodowo donosy.
    - ?
    - tak debilko dlatego dawaj ten zasiłek bo wszyscy na osiedlu i w pracy dowiedzą się, że mnie tu molestowałaś seksualnie. Pamiętaj ja cie znajde, ja cie zniszcze, zobaczysz zjebana kurwo kto tu rządzi !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sidorowi zasiłek należy się jak psu zupa. Tyle lat firmę prowadził... Gorzej z propozycją pracy. Jak w Curriculum vitae napisze że prawie dopadł kosmitów, przez wiele lat zbawiał ludzkość swoim umysłem i dlatego ma wielkie predyspozycje do bycia kimś, a wykształcenia nie ma bo nie o to chodzi w życiu, to dziwnie mogą na niego patrzeć. A zarejestrować będzie się musiał, żeby mieć ubezpieczenie i darmową opiekę medyczną. W końcu leki na głowę musi brać dalej, najlepiej ze zniżką.

      Usuń
  2. To dopiero początek kłopotów debila z lipskiej .rachunek z wku w lodzi to 8 tys pln , za zniesławienie strzelczyka i druzynskiego po 5 tys na leb , za zniesławienie izy 3tys , za zniesławienie pana gabrysia i hałbinskiego po 1 tys , sprawy przeciw sidorowi złozyła grupa patriotyczna i dziesiatki anonimowych osób , a pan Jastrzab to dopiero dla sidora bedzie jazda , a konczyna jak działa tak bedzie działał dalej .
    Gucio w lutym jestem u ciebie w zakopanym

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tego koszty przewodu sądowego,przejazdy, kwatery, adwokaci, itd, itp...
    Sobie sisior i pozwiedza.
    Załóż sisiorze od razu bloga jakie to masz "moralne prawo" gnoić niszczyć i obrażać wszystkich dookoła.

    A będzie tak jak już tu kiedyś przytaczano.
    Zobaczcie rysy twarzy. Nos, broda. czoło.... rodzina ?

    https://www.youtube.com/watch?v=fpcpQXniZjA

    OdpowiedzUsuń