poniedziałek, 25 stycznia 2016

Klątwa Sidora...

   Pasowałoby żeby Sidorowi dać jakieś dane że jego wysiłki idą w dobrym dla niego kierunku. W końcu Sidor jest największym umysłem obecne chodzącym po ziemskim padole i wiadomo że nigdy się nie myli, a jak coś skrobnie w necie, to od razu przechodzi do historii:)
   Miałem dzisiaj dziwne momenty, pewnie spowodowane rykoszetem klątwy Sidora... Pani w sklepie jakoś dziwnie się na mnie popatrzyła i nawet mrugnęła okiem, ale najgorsze przeżycie miałem, gdy trzeba było wyjść z domu... Coś strasznego... Nie mogłem nabrać powietrza do płuc... Pewnie to ta Sidorowa klątwa, a nie ducie wiatru na Beskidzkich przełęczach...
   Zapisałem sobie materiał Sidorowej klątwy, bo coś czuję że już niedługo będzie okazja to wykorzystać:)

1 komentarz:

  1. Co by Sidora mamusia na to powiedziała? "Tomuś, nie bij pana bo się spocisz".

    OdpowiedzUsuń