piątek, 5 czerwca 2015

Nienawiść do wszystkich Tomasza prestissimolive Sidora.

   Dlaczego Tomuś nienawidzi społeczność żydowską? Przecież wiele się od niej nauczył...
  
"(...)Ty i inni moi oponenci piszecie z pozycji konsumenta zjawisk metafizycznych i paranormalnych ja zaś z pozycji praktyka siedzącego 15 lat ZAWODOWO za stołem wróżbity i astrologa mającego za sobą wszystkie etapy poznawania zjawisk paranormalnych. Jako zawodowy kabalista szukałem wiele lat wyjaśnienia tychże rzekomych zjawisk i stwierdzam jednoznacznie takowe nie istnieją(...)"

   ...Sidor zawodowy kabalista... 


   Widzi ktoś pochodzenie Kabały? Judaizm? Sidor parał się judaizmem? Więc dlaczego teraz tak psioczy na swoje korzenie? 

   Sidor w pewnym momencie swojego życia wszystko odrzucił, kupił gitarę, motor, założył forum Uforelacje... Jednak przeszłość go dalej prześladuje...
    Co tu mamy? Ewolucję Sidora na wyższy poziom niż Kabała, czyli Uforelacje...
   Sidor jako jedyny na świecie pokaże nam drogę i nas pokieruje do swojego zbawienia umysłu... Reszta, która nie okaże szacunku Sidorowi i śmie mu się sprzeciwiać w każdej postaci, będzie skazana na jego "czarną listę" i bluzgi z jego strony w necie...




5 komentarzy:

  1. Spodobała mi się aluzja w wyrażeniu :" ...reszta ,która nie okaże szacunku ..."
    Taki wymuszony "szacunek" jest przemocą emocjonalną ale przede wszystkim świadczy o karlactwie umysłu tyrana. Jakże niskie są jego pobudki, i jakie marne musi być jego wnętrze skoro zadowala się wymuszonym "szacunkiem".

    Ale chyba sie zagalopowałem.
    Czy Sidora ktoś szanuje ? Czy z tego "szacunku" choć jedna osoba - nie anonimowo - stanie w jego obronie ? Na tym szacunek polega wlaśnie !
    Już nie chodzi o nazwiska. Ale gdzie np. Pan Kracy ? Wstydzi się Sidora skoro został anonimem ?

    Dlaczego "anonimy" wstydzicie się znajomości z fryzjerem geniuszem ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy jeden papier Sidora wyjaśniające jego problemy o kolorze żółtym, a zamykam tego bloga. Ile się można pastwić nad Sidorem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi go szkoda. Jeszcze trochę i wyśle Ci "skrena" jak tego emaila coby mieć tylko spokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niewiele potrzeba do szczęścia Sidorowi żeby być wolnym... Jeden żółty papier i po mnie... W końcu tutaj wszyscy są za Sidorem, jakby było inaczej to ktoś by się odezwał żeby to moje pogrążanie się przerwać... Już dosyć się pogrążyłem tym blogiem, kto to przerwie? Wystarczy papier koloru żółtego od Tomka i jest koniec...

      Usuń
  4. I znowu sobie leci Strefa Rokendrola Wolna Od Angola...

    OdpowiedzUsuń