wtorek, 30 czerwca 2015

Bardzo ciekawa interpretacja przepisów Tomasza prestissimolive Sidora.

   Tomuś zamieścił dzisiaj jak zwykle wiele "wartościowych" komentarzy z których pozwolę sobie przedstawić dwa ostatnie:
   Rozbawiły mnie te komy, gdzie wspomniane są prawa autorskie i ochrona danych osobowych:)
   Ciekawe jak Tomuś interpretuje sobie, założenie u siebie na blogu podstrony, która miała być o mnie, a jest o zupełnie innej osobie.
   Chciałbym zobaczyć minę Tomusia jak się tłumaczy, mówiąc że nie zrobił nic złego. Musi śmiesznie wyglądać z usteczkami w odwróconą w dół podkówkę. 
   Osoby, z którymi rozmawiałem na ten temat w Rzeczce miały niezłą polewkę z naiwności i wiary we własną pseudo-inteligencję Tomusia.  Oczywiście te osoby serdecznie pozdrawiam:)


16 komentarzy:

  1. Sidor kapusiu mielismy sie spotkac sami a ty lajzo nawet at powiadomiles nawet tam mam fanów cieniasie . Teraz mam służbę tak parowo jestem w Malborku w jednostce ale jutro jestem w warszawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponad rok temu, za czasów pierwszego Antyhejtera, Sidor prosił Patryka, że jak będzie go odwiedzał, to żeby dał mu czas na założenie gaci. Teraz Sidor podobnie się zachowuje. Pewnie z wiadomych powodów często te gacie zmienia, bo nie zna dnia,ani godziny...

      Usuń
  2. Pozdrawiam obserwatorów bloga z Kenii:) Informacja dla Sidora: To taki kraj w Afryce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sidor moze pora sie wreszcie wytlumaczyc z masowego dzieciorobstwa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwoje mezczyzn nie moze miec dzieci. Chyba ze sisior w ciazy jest, bo tak wyglada. W sumie da rade, bo to pizda nie facet.

    Pzdr.
    Sękoniczynastrząb

    OdpowiedzUsuń
  5. Sidor zrób coś z przejrzystością swojego bloga, bo rzygać się chce (dosłownie) jak tak się wejdzie. Wchodząc tam ciągle to samo widzę, a czytać to już za wiele. Podziwiam za trud tych, którzy to próbują analizować i wyszukiwać się jakiegokolwiek sensu. Jeśli to samo masz we łbie to współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szmaciarzu podgladasz nawet sasiadow ile ty masz tych kamer 40 , Tomasz sidor hycel z Lipskiej 10 Warszawa mnie tam na pwno dzisiaj nie będzie . UWAGA MIESZKANCY UL LIPSKIEJ TOMASZ SIDOR NA WAS DONOSI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żebym bronił tej nożycorękiej kreatury, ale skoro twierdzisz że Sidor podgląda kogokolwiek, to wypadałoby to jakoś udowodnić.

      Usuń
  7. Darek ja cię przepraszam wybacz mi kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  8. Sidor czy sa w warszawie jeszcze jakieś służby gdzie nie doniosles o ataku terrorystycznym na tfuj hlew

    OdpowiedzUsuń
  9. Daruś ogarnij się. Po pierwsze błędy. Po drugie chyba zabrakło tabsów. Bo znów otwarcia i "zaczeło się". A te komentarze koniczyna to wiesz każdy mógł napisać. A i od kiedy pojawiły się anonimy to nagle zniknął milioner i bardzo uprzejmy i zwracający uwagę na plujący jadem język Tomka Gucio z Zakopanego. Hermany i Konan. A przybyło "wyzywaczy". Widzisz koniczynko masz swoich kulturalnych blogowiczów.
    PS wiem że zaraz pojawi się Gucio i powie ,że akurat miał w zakopcu tylu klientów, że nie ogarniał. Albo w Borach Tucholskich kurki zbierał bo taki wysyp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "A te komentarze koniczyna to wiesz każdy mógł napisać." Ten tekst to oczywiście do posta wyżej - Mieszkańcy ulicy Lipskiej, szantażowani przez szpicla Tomasza Sidora. Donosi na policję każdego.

      Usuń
  10. Daruś to jeszcze raz ja tak bardzo mi przykro wybacz mi za te wszystkie wpisy na klamstwa-riese kocham cię nie mogę bez ciebie żyć bez ciebie moje hujowe życie nie miałoby sensu :( :( :( :*

    OdpowiedzUsuń
  11. DARUŚ SŁOŃCE TY MOJE KURWAAAAA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty już nie błaznuj !!!

      Usuń
    2. kurwa Darek ale ty huj jesteś ja ci tu miłość wyznaje a ty mi że nie błaznuj :(

      Usuń