piątek, 26 lutego 2016

U Sidora coraz lepiej:)

   Nic się Sidor nie chwali że został nominowany do usunięcia przez zarządzających Face Bookiem:) Same sukcesy u Sidora, Ufo-kompromitacje skasowane, firma V-free skasowana, profil na FB skasowany, a tu mi jeszcze takie foty zza Oceanu nadsyłają:)

   Co można mieć przeciw Sidorowi, przecież to taki miły chłopczyk:)
   Lamentuje teraz nad swoją reputacją a FB jakoś miało podstawy żeby Sidora wykasować:)  Ciekawe jak się czuje Sidor dostając kolejnego "bana":)


                 Można jeszcze dołączyć komentarz, jeden z wielu:)
                     koniczyna_kon@tlen.pl



13 komentarzy:

  1. zle sie dzieje u naszego przyjaciela sidorczuka, musi byc mu bardzo smutno ze swiat sie uwziol na niego. biedny jest oj biedny. apropo tego loga na samochod to fajna sprawa musze tez se takie sprezentowac tylko ze wieksze na tylna szyba. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka "Jestem Koniczyną..." jest już w planach:) Teraz logo na samochód, a Sidor niech wącha spaliny:)

      Usuń
  2. Na blogu mundrali Sidora :

    "Idioto jeden czym ty CHCESZ TUTAJ ZAIMPONOWAC?:) ze masz kolesia z psychiatryka uciekiniera do STANOW ze zdezolowanym padlem za 1,ooo-. dolcow ?:) z nalepka idioty na skorodowanej blasze ?
    Debilu jeden !:)
    I dobrze ze na tym szpiegoskim portalu Tomka juz nie ma bo ludzie doswiadczeni ,na takich zydoszpiegowskich portalach sie nie rejestrowali nigdy, celem ukazania swoich danych KOLES."

    W/g kolejności. A czy Sidorek jakoś nie ma o 10 lat starszego modelu chryslera ?

    A Tomuś Sidor na takim "szpiegoskim" portalu był od wielu lat.
    A jak piszesz : "bo ludzie doswiadczeni ,na takich zydoszpiegowskich portalach sie nie rejestrowali nigdy,...celem ukazania swoich danych KOLES."

    A chaaaa .... Tylko ,że na /byłym ? / profilu prestusia jak byk były wszystkie dane. Byle przedszkolak /tu ;) w stronę autora/ mógł się dowiedzieć , że to Tomasz Sidor z W-wy.

    Fajnych masz klakierów psidorku. Akurat twój poziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powaznie sidor ma taki stary model? jak tak to jego wlasny klakier pojechal po nim po calosci. tomus chyba sie zaplacze,przykro bedzie chlopakowi ze swojaki po nim jada. karma wraca. pozdrawiam

      Usuń
  3. W 2015 chwalił się chrystkiem 300 M. Na tweeterze wstawiał fotki licznika /300 tyś km / Ale .... są tam inne fotki :

    https://pbs.twimg.com/media/B3HUqCvIQAAkjoR.jpg

    Ta ma podpis : "na drobne wydatki".

    OdpowiedzUsuń
  4. "Gall Anonimczwartek, 25 lutego 2016 17:37:00 CET
    Odpowiem tak, jeszcze się tak kurwa nigdy nie zdarzyło żeby moje dyndadełkowanie nie zadziałało gdy już się zabieram za jakąś pierdoloną kanalię.
    Jedynie czego mogę nie być pewnym to czas reakcji, bo ten wynosi od kilku tygodni do kilkunastu miesięcy, ale zawsze prędzej czy później działa.
    Ja ci kwiecień powiedziałem nie sąd ukarze cię za to, że jesteś kawałem kurwy i skurwysyna tylko ja."


    "Nie są cie ukarze tylko ja " pisze Sidor. Możesz Tomasz Sidor dokładniej napiszesz jak zamierzasz ukarać DK ? Jakieś szczegóły, miejsce ,czas, może wspólników ?

    To będzie pobicie czy raczej zabójstwo bo jeśli nie wymiar sprawiedliwości ma to zrobić to jaka inna ma być kara ?

    OdpowiedzUsuń
  5. my ucikienierzy do stanow wykonczymy psychicznie mende sidora. a jest tu nas sporo. sidorku wzelismy sie za ciebie,mozesz nas namierzesz ile chcesz a i tak mozesz nas w dupe pocalowac z jezyczkiem jak tylko ryj wyparzysz w goracej wodzie abysmy zadnego syfilisa nie dostli. pamietaj sidorku jak ktos ma pieniadze to ma dlugie rece. moje siegaja az do lipskiej w warszawie. zaczynamy zabawe,sidor jako zwierzyna lowna. zezon na sidora zostal otwarty. chuj ci w dupe nygusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre. Witamy kolego.Ty tez widze jestes uciekinierem,jakos trzeba by bylo kontakt nawiazac. My wyznawcy Dariusza musimy sie trzymac razem. pozdrawiam z New york.

      Usuń
    2. No proszę:) Myślałem że panowie z jednej ekipy, a tu takie zaskoczenie:)
      Widzę w komach u Sidora że zaczyna straszyć liczbami i cyferkami:

      "on nie jest z Anglii. następujące numery powinny mu coś przypominać i litery: SS 30/4 i 818."

      Jak to nie pomoże, to za chwilę będzie straszył rodziną, pracą a jak to nie pomoże, to będzie wzywana na ratunek Sidora pedofilia, wszelakie zboczenia itp. A jak to nie pomoże, to Sidor będzie się skupiał i wysyłał energię Sidorową żeby powalić przeciwnika. Efekt zawsze jest ten sam:) Żyłka w pełni i delirka Sidorowych łapek:) Są filmiki na których widać jaką były fryzjerek ma delirkę filmując swoje monitorki:)

      Pozdrawiam panów:)

      Usuń
  6. O co chodzi z tymi numerkami? nie jestem obeznany w sprawach komputera(stara data). jak ktos moze wyjasnic,to chetnie przyswoje taka wiedze.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie kwestia daty Grzesiek. To debilizm sisiora . Ma urojenia i psychozy. Jak zobaczy trójkąt / no jeszcze żeby to faktycznie trójkąt był hehe/ w chmurach to już widzi obcych. Teraz troszku mu lepiej ale gdzieś jeszcze pisał ,że to nie obcy a Żydzi są ! Powaga jak chwilkę miał będę to znajdę. Chory głupek a za takim nie trafisz. Widać paranoja rozwija się coraz bardziej. Zobacz co sobie bidak pisze o swojej chorobie na swoim blogu :

    "Anonymousniedziela, 28 lutego 2016 14:34:00 CET
    Mówię Ci Tomek . Z dużo tajemnic swego czasu wyjawiłeś na ufo-relacje na temat obcych. To jest dowód na to ze miałeś rację i w ten sposob chcą cie powstrzymac. Te wsystkie ataki. Przecież Ty nic nikomu złego nie zrobiłeś to dlaczego to robią.

    Odpowiedz
    Replies

    Gall Anonimniedziela, 28 lutego 2016 16:06:00 CET
    Powiem tak, od kiedy zaobserwowaliśmy z chłopakami z naszego forum na niebie trójkątne formacje w chmurach i z chmur zacząłem się bardzo racjonalnie zastanawiać jakim cudem takie formacje mogą powstawać. Jedynym logicznym wyjaśnieniem było oddziaływanie jakichś zamaskowanych niewidocznych nieznanych obiektów.
    Było tych formacji i nadal jest bez liku, no może powiem dużo i jak ktoś się zacznie przyglądać niebu i chmurom na pewno je wypatrzy.
    Zacząłem się więc zastanawiać kto jest właścicielem tych niewidocznych obiektów? Nijak wersja z kosmitami mi nie pasowała. NIJAK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. ciag dalszy bełkotu powyżej....

    "....Postanowiłem odrzucić wszystkie mało prawdopodobne hipotezy w tym między innymi przybyszy z innego wymiaru, przybywających jakimś kuźwa tunelem podprzestrzennym i inne tego typu bzdury włącznie z zaginaniem czasoprzestrzeni.
    Pozostała tylko jedna wersja najbardziej prawdopodobna. Właścicielami tych nieznanych obiektów i niewidocznych muszą być LUDZIE. Ludzie, którzy dawno temu, setki, tysiące, a nawet kilkanaście tysięcy lat temu tworzyli podobna do naszej cywilizację po, której zostały megalityczne budowle, których budowy nijak racjonalnie nikt nie potrafi wytłumaczyć. Ci ludzie przetrwać musieli do naszych czasów. Być może pradawna cywilizacja sama się wytłukła, wyginęła w wyniku kataklizmu, chorób itd, nie istotne, ale część z nich pozostała do naszych czasów i funkcjonuje w ukryciu między nami. Są tacy sami jak my. Muszą żyć wśród nas udawać zwykłych obywateli tego świata, ale w tajemnicy przed nami maja wiedzę-spuściznę po pradawnych przodkach i dzięki niej manipulują do pewnych granic rzeczywistymi wydarzeniami na świecie obecnie.
    Do takich wniosków w skrócie doszedłem.
    Ludzie snują hipotezy o kosmitach i obcych gdy tymczasem "oni" są tu obok nas, widzimy ich na co dzień, wielu nie, ale nikt się tego nie domyśla, że ci "oni" doskonale zmanipulowali społeczeństwo by szukało obcych w zaświatach naszego wymiaru, a nie tu na Ziemi wśród nas. Dla tego natworzyli hipotez i w dodatku poparli je pseudo nauką równie zmanipulowaną co same te hipotezy. Zaginanie czasoprzestrzeni, tunele, podróże w czasie, materializacja i dematerializacja i wszelkie podobne pierdolenie popierane nieustannie jakimiś pseudo kwantowymi teoriami rozpalają wyobraźnię głupców, którzy zamiast szukać ich tu wśród nas szukają ich w głębinach kosmosu.
    Nie wykluczam istnienia innych rozumnych lub nierozumnych cywilizacji czy form życia w kosmosie, ale wykluczam przybywanie ich do naszego układu słonecznego JAKKOLWIEK I JAKĄKOLWIEK DROGĄ ze względu na odległości, niemożliwości techniczne, czasowe i szereg innych niemożliwości, które same się nasuwają jeśli podejdzie się do tematu racjonalnie.
    --
    Może dla tego jestem tak atakowany by zdyskredytować moje domysły i przekonania, by ośmieszyć moją osobę i by to co mówię wyglądało niewiarygodnie, a przecież to co napisałem jest w 1 kolejności najprawdopodobniejsze, a nie to, że kurwa jacyś jebani kosmici przybywali i przybywają z kosmosu do nas.
    Tu uch najpierw należało by szukać, a potem w kosmosie, a zmanipulowani ludzie na odwrót, zawsze szukali obcych jak nie w zaświatach i zjawiskach nadnaturalnych to w innych wymiarach i czasoprzestrzeniach.
    Oni są tu, a nie gdzieś w kosmosie."
    ==================================================================

    Tak oni są tu Sisior . Obserwują cię ,latają nad budynkami rządowymi, podsłuchują cie i dręczą. Bo TY ich zdekonspirowałeś. A teraz cie zniszczą te żydo Ufo-le /OOL- e jak ich nazywasz /

    Pisałem ci sisiorze debilu ponad rok temu " Tomek wróć". Za późno. Teraz nawet tam cie znajdą.

    Ps. Gdzieś ponoć pisałeś, że już mnie namierzasz. Nie potrzebujesz. Ja cie już dawno znalazłem. Nie czujesz zimnego oddechu na plecach ?

    OdpowiedzUsuń