poniedziałek, 1 lutego 2016

Tępota umysłowa Sidora...

   Sidor za dużo się nateleradiestezytował i źle znosi naprzemienne wysokie i niskie częstotliwości:

   ...chwilowy, nieodparty i dojmujący wstręt...
   Ciekawe co może być tego przyczyną...
   Może Sidor ma za dużo fluoru w organizmie?
   Kiedyś z tego szydził:
   Dodatek jest z 14 czerwca 2014 roku. Fluor wtedy Sidorowi nie straszny, komary też. Wiadomo że komary lgnął do Sidora jak muchy do miodu. Pewnie mocno się poci jak jest w stanie ekstazy:)
   Teraz twierdzi że wirus Zika przynieśli emigranci:)
    Sidor z fluorem jest na co dzień:
Fragment jest z roku 1938, całość tutaj: 
  http://znalezionewkazamatach.blogspot.com/2016/02/fluor-wspoczesny-matrix.html

    A Gucio został recepcjonistą:) Sie ma Gucio:) My wiemy jak jest, a głupek niech dalej myśli że wie wszystko:)





4 komentarze:

  1. Głupota Tomasza Sidora nie zna granic znalazł jakiegoś Dariusza Kwietnia z Łodzi i rujnuje mu życie donosami tak samo jak Dariuszowi Jastrzębiowi , który nie jest kończyną . Chory psychicznie i z nienawiści postarzały homoseksualisto wszystko co czynisz , a czynisz wiele zła wraca do ciebie w postaci debilizmu . W maju jestem w Londynie i będę zeznawał przeciw tobie śmieciu , ale gnoju sobie narobiłeś .W kwietniu jestem w Szwecji pało gumowa przyślę ci kartke

    OdpowiedzUsuń
  2. Sidor pisze ,że ma moje "dane". Jak zażądałem aby je ujawnił to napisał coś o morda w kubeł i ,że mój czas jeszcze nadejdzie.

    Sidor zboczeńcu ty mnie podrywasz czy straszysz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sidor ty szmaciarzu, jeżeli mnie zdradzisz z Guciem to nici z sexu na klatce schodowej (lipska)już w marcu polglowku.czekaj na mnie mały pedalku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Darek, ale ja cię kocham... Ja nawet ubieram się tak jak ty, mam takie samo moro, jestem twoim psychofanem!

    OdpowiedzUsuń