wtorek, 7 lipca 2015

Pokaż papier wielki fryzjerze.

   Wielki fryzjer twierdzi że ma papier:
   Tomasz Sidor wyklikał zdanie:
   Sidor myśli  że wszystko jest w internecie. Pomyślałem jak on, i postanowiłem to sprawdzić. Okazało się że fryzjerzy prowadzący zakłady fryzjerskie, i nie tylko, za punkt honoru stawiają sobie wywieszenie wszelakich dyplomów ukończenia szkół, szkoleń itp. Bardziej uwiarygadnia to właściciela salonu, bądź zakładu przed osobami tam przychodzącymi.
   Z Sidorem jest tak, że coby mu się nie udało, to zaraz jest w necie. Gitara, motór, fota chmur, rybka. samochód itd. Nie ma nic na temat papierów fryzjera. Przewaliłem neta i nie za bardzo wierzę że Tomuś ma papiery czeladnika, tym bardziej mistrzowskie.
   Nie trzeba być "Tępym łbem", żeby stwierdzić że Sidor napisał tu prawdę o sobie:
   Często się zdarza że Sidor płacze, jakoby ja piszę w jego mniemaniu schizofrenicznie, tak wszyscy dookoła, oprócz niego. Żeby naprowadzić jego niedościgniony umysł na trop mojego schizofrenicznego rozumowania, przedstawiam poniższy dokument jaki powinien posiadać Tomuś:
  
    A czy posiada? Dawno by się tym pochwalił....



5 komentarzy:

  1. A to Sisior ma w ogóle jakieś wykształcenie poza ukończonym kursem obsługi Wikipedii ? Hmm ?
    Zdawało by się, że wyrzucili go z zawodówki. Czyli "średnie niepełne" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiające jest to jak Sisior wszystkich poucza,instruuje i gani za "nieuctwo".
    Popisz sie Sisiorze jakim to WIELKI TY jesteś "ukiem" przed nami matołami.

    Nasz Tomaszek pisał kiedyś, że Einstein pomylił się jak to ujął "w swoich durnych obliczeniach".

    Taki geniusz Tomasz Sisior a marnuje się robiąc - jak określa swoje klientki -
    "durnym babom" pasemka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sidor nawet nie posiada aktualnej książeczki zdrowia , nie ma prawa samodzielnie strzyc nie posiada uprawnień , a do tego roznosi choroby zakaźne np grzybica paznokci ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bądźmy sprawiedliwi. Posiada CZARNĄ TECZKĘ. Z aktami . Gubi ją i cudownie odnajduje. Prowadzi postępowania.
    Miszczu talentów wszelkich teraz pokaże wszystkim adwokatom gdzie raki zimują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wiem komu tę teczkę psiworek założył! :D Ale nie powiem.

      W międzyczasie spamuję sobie tutaj: https://www.facebook.com/klamstwa.riese i wiem, że don Tomasso Psiworro i tak mojego spamu nie przeczyta, gdyż albowiem ponieważ mnie wziął i zablokował był, kutasina jeden.

      Usuń