czwartek, 22 grudnia 2016

Teraz Szpital w Wałbrzychu będzie wiedział z kim ma do czynienia...

   Jak można określić Sidora? Że jest głupi, durny, a może nienormalny? 
   Dzwoniąc do Szpitala w Wałbrzychu, zapomniał że to nie jakaś osoba prywatna, prowadząca pensjonat, albo muzeum broni, tylko instytucja państwowa...
   Fakt, udało się Sidorowi uzyskać odpowiedzi na zadane pytania, ale w materiale, który Sidor zamieścił nie ma początku rozmowy telefonicznej, a cała rozmowa jest "pocięta". 
   Powinien wiedzieć że tego typu rozmowy w takich instytucjach jak Policja, Straż, Szpital są nagrywane. Sidor teraz powinien się zastanawiać jak to zrobić żeby net zrozumiał że to On, wielki Sidor został obrażony i sprowokowany do zadzwonienia. 
   Kobieta z którą Sidor jąkając się rozmawiał, musiała mieć dobre podstawy, żeby Sidorowi udzielić informacji, które udzieliła. Nie sądzę że Sidor dzwoniąc przedstawił się jako "Niespełniony Ufolog"...
   W całej tej sytuacji jest pewnik. Sidor może się w niedługim czasie spodziewać jakiegoś "Poleconego" z adresem Wałbrzyskim. Instytucja wysyłająca "Polecony" będzie wiedziała z kim ma do czynienia, w końcu jedna częstotliwość działania. 
   Sidor dowiedział się od tamtej Pani, że Kwiecień nie przebywał na Oddziale Psychiatrycznym.Pewnie to go zmartwiło, za to inni dowiedzą się co nieco o przeszłości takowej Sidora.
   Z jego strony to głupota, czy durnota? 

                     koniczyna_kon@tlen.pl

30 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekaw jak rozwinie się ten wątek ... Już wcześniej o tym pisałem, że kobitka ze szpitala raczej nie miała prawa podawać informacji na temat stanu zdrowia ani przebytych wizytach w lecznicy. Tym bardziej przez telefon ...

    A tak poza tym to zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stronie Darka niebawem się pojawi prezent świąteczny od pewnej grupy na temat sisiora. Obserwujcie uważnie bo będzie się działo. Gdyby się nie pojawił, wstawię tutaj.

    Wesołych Świąt
    Hack33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga do działania wolna...
      Pozdrawiam i Wesołych Świąt:)

      Usuń
    2. 18:00 wstawimy prezent tutaj.

      Usuń
    3. Nagrania którymi sisior straszy u siebie na blogu i filmach. Pamiętajcie? psychol z Lipskiej twierdził że Darek jest pedofilem i zoofilem i ma na to dowody. Oto dowody które sam umieścił w sieci i oceńcie czy mówił prawdę.
      Prezent pod choinkę od grupy Hack33.

      https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtY1BPbjFiajFiZEU
      https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtVkt6WGRBanhPYTQ
      https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtQmZWb0ItTGtTTnc
      https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtWVVheVdKZWs5N2M
      https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtTVlqZGZqb2ZWWFk
      https://drive.google.com/open?id=0BxXvVpLB6DgtN2xWWXZFblp1UnM

      P.S. Krótka bajera do gangu Frajera, pocałujcie Darka w dupe bo wasz tajny dział już nie jest tajny :)

      Wesołych Świąt
      Hack33.

      Usuń
    4. Trochę mi szkoda właściciela spod Sobonia , że się tak dał zmanipulować Sidorowi...
      Każdy przebywający poza swoim domem, spodziewa się jakieś prywatności. Jeżeli właściciel, mając świadomość że jest nagrywany, snuje swojego rodzaju domysły, to nie wiem czy jakikolwiek "Wołoszański" będzie chciał korzystać z tego typu usług...
      A co do "MEGASENSACJI" Sidora, to jest strzał z kapiszona, i to mokrego..

      Usuń
    5. Wlasciciel spod Sobonia tez zmysla z tym psem itp. Sidor go wmanewrowal w ta mine atrape i wyraznie czuc ze to zmysla aby sie zemscic na Darku. Namawia tez Sidora do intrygi aby umiescil jakies zdanie na blogu itd.

      Usuń
    6. https://drive.google.com/file/d/0BxXvVpLB6DgtN2xWWXZFblp1UnM/view 14:00 i dalej.


      N o to fajnie prowadzisz Pan ten pensjonacik. Gratuluję PR-u ! Jak ma się reszta opowieści wskruś tego zdania po 14 -stej minucie ?

      Życzę najazdu celebrytów /w tym sławnego Tomasza Sidora !/

      Usuń
    7. Zwyrol z Lispkiej odgraża się dziś w komach pod swoim filmem że ujawni materiały po nowym roku a jeszcze nie wie że znowu jest w czarnej dupie. A taka petarda miała być :>
      https://youtu.be/GJ4X4BU-RU4

      Usuń
    8. Mi wystarczą filmy które sidor na swoim profilu jak jeszcze nikt zboczeńca nie znał udostępniał. Dlaczego teraz jest taki wściekły ? Ale do celu. Sisior udowadnia tylko to , że Daro zabalował. Cieńko cusi widzę, bo tylko kryminalna była. Po moich imprezach zwykle CBŚ po BOR-rze sprzątać musi :).

      A temu Panu co tak pensjonat swój reklamuje gratuluje opowieści kto przyjeżdża i co robi... naprawdę aż się przejadę. Pan będzie opowiadał potem po nazwisku jak się u niego bawiłem... a mam zamiar pobawić się srogo... :)

      Nie będzie min ani fajerwerków... a na czterech chodzę już po 14-stej ....

      Usuń
    9. Te nagrania to totalna kompromitacja Kwietnia, nie wiem z czego sie cieszycie, chyba tego nie sluchaliscie.
      To niepodwazalny dowod na bandycke dzialania Draka, do tego material ujawnia chora i zaklamana nature Kwietnia. Podlozyl mine, zmysla z premedytacja, ludzie nie sa zadowolweni z tych spotkan, robi bydlo i chore akcje.

      Totalna kompromitacja Kwietnia jak i was.

      Dalej bedziecie bronic bandyckiego swira?

      Usuń
    10. Bezapelacyjnie do samego końca.

      Usuń
    11. Widać Dario Mario, że nie potrafisz wyciągać wniosków, czym się kończy kontakt z Sidorem. Szkoda mi tego Jacka. Wszędzie gdzie Sidor chce pokazać swoją klasę, to cierpią dodatkowi. Sidor jakby miał trochę rozumu, to takie rozmowy trzymałby dla siebie, a nie wrzucał w neta. Sidor jest głupkiem i z tej jego głupoty inni obrywają.
      Swojego czasu wysłałem maila do tamtej agroturystyki, pisząc co się stanie jak pójdzie coś nie po myśli Sidora. Potem były te rozmowy z Sidorem. Coś tu jest nie tak w tej sprawie... "Niespełniony Ufolog" i "Fantasta"?

      Usuń
    12. Wnioski sa takie ze Kwiecien zrobil totalny rozpizdziel "Pod Sobonien", nasrali do garnka, wlochy lonowe darli, na czworo lazil nakurwiony, pytal o psa na ruchanie ze swoja panna a na koniec podlozyl mine ktora zabral patrol saperski. Gadal tez wlascicielowi jak w chuj ludzi robi, chcial zakopywac fanty i oszukiwac ludzi ktorych sprowadzal na wykrywke. Chcial wkrecic wlasciciela w lewe intersy i zachowuje sie jak wariat kolejny raz wysylajac obrazliwe smsy co 10 min, co juz robil wczesniej np. Swiakowi. No i ma policje na karku.
      Fryzjer ostrzegal kolesia przed Kwietniem, no i stalo sie tak jak przestrzegal-Kwiecien odjebal imbe i wypial sie na wlasciciela jak ten zorientowal sie co to za kolezka.

      Linki opublikowano na blogu Kwietnia i tutaj.

      Faktycznie, szkoda tego Jacka bo spotkal Kwietnia, tak jak szkoda wlascicieli Arkadii jak i Mikolajczyka, bo Kwiecien tez im sie nawinal.

      Usuń
    13. Właśnie streściłeś to, czego mi się nie chciało:) Teraz pytanie jest następujące. Dowody jakie są przedstawione w tych rozmowach z Sidorem są kiepskiej jakości, bo sam Dario Mario wiesz, tezę trzeba udowodnić. Jeżeli tego nie ma, to są poszlaki, które łatwo obalić.
      Masz garnek z gównem? To udowodnij że to gówno było Kwietnia...

      Usuń
    14. Przesłuchałem wszystkie te rozmowy i też tak na serio nie zauważyłem żeby były tam same ciosy wsadzające Kwietnia do więzienia jak to zapowiadał Sidor. Większość to poszlaki, bajania dwóch gości. Jednego który chce wsadzić Darka do paki i drugiego który nie jest za bardzo zadowolony bo interes nie poszedł jakby się chciało ... Nie wiadomo jak zachowa się pan Jacek z Pod Soboniem jak dowie się, że rozmowy zostały upublicznione ... Co zrobi Sidor jak się pan Jacek wycofa i nie będzie chciał robić zadymy na internetach ...

      Usuń
    15. Garnek z gownem-czytaj usyfiony garnek. Nie dosłownie że ktoś do niego nasrał. Szkoda że nikt z zajebistego gangu fryzjera nie potrafi myśleć i byle bzdurne gadanie jednego dekla bierze jako wyznacznik wszelkiej i niepodważalnej prawdy, którą tylko objawiony zna i przekazuje całemu światu.

      Dario Mario włącz myślenie. To nie boli.

      Usuń
    16. Ciekawa racjonalizacja. Ja jednak znajac dzialania Kwietnia kupuje opowiesc wlasciciela "Pod Soboniem", komu dacie wiare-bezrobotnemu mitomanowi czy ogarnietemu wlasciecielowi biznesow, czlowiekowi z dorobkiem i rodzina? Do tego twierdzi ze ma zdjecia jak policja i saperzy przyjechali i moze udostepnic.

      Poczekam na to jak to sie potoczy i zobaczymy, jednak juz wczesniej, z innego zrodla slyszalem o czesci tych rzeczy ktore tam Kwiecien odstawil.
      Z innych osrodkow wylecial bo tez odwalil podobne chore akcje, od Mikolajczyka czy z Arkadii.

      @Klakier
      Ostatni film z linkow, 17:40.
      Polecam rozumiec to czego sie slucha.

      To jest po prostu niesamowite co tam sie odjebalo.
      :)

      Rozumie ze w waszym rozumieniu te nagrania stawiaja Kwietnia w dobrym, pozytywnym swietle?
      :)

      Moze sam Kwiecien niech sie wypowie a nie dekuje?

      Usuń
    17. Kupuj Dario Mario wersję jaką chcesz. Masz swój rozumek i tego małego czegoś się trzymaj. Saperów można sprowadzić do wszystkiego...
      I pomyśl dlaczego Kwiecień do tej pory chodzi wolno?
      Jakoś nie myślę że niemrawo myślisz Dario Mario...
      Może w tej całej sytuacji prawda jest po stronie z którą się wzmagasz?
      Jakby co, to życzę Ci Dario Mario Wesołych Świąt:)

      Usuń
    18. Ciekawa racjonalizacja. Ja jednak znajac dzialania Kwietnia kupuje opowiesc wlasciciela "Pod Soboniem", komu dacie wiare-bezrobotnemu mitomanowi czy ogarnietemu wlasciecielowi biznesow, czlowiekowi z dorobkiem i rodzina? Do tego twierdzi ze ma zdjecia jak policja i saperzy przyjechali i moze udostepnic.

      Poczekam na to jak to sie potoczy i zobaczymy, jednak juz wczesniej, z innego zrodla slyszalem o czesci tych rzeczy ktore tam Kwiecien odstawil.
      Z innych osrodkow wylecial bo tez odwalil podobne chore akcje, od Mikolajczyka czy z Arkadii.

      @Klakier
      Ostatni film z linkow, 17:40.
      Polecam rozumiec to czego sie slucha.

      To jest po prostu niesamowite co tam sie odjebalo.
      :)

      Rozumie ze w waszym rozumieniu te nagrania stawiaja Kwietnia w dobrym, pozytywnym swietle?
      :)

      Moze sam Kwiecien niech sie wypowie a nie dekuje?

      Usuń
    19. Gówno w garku, pies, włosy łonowe itd. to pomówienia gościa z Sobonia. Ma wprawę w skłócaniu ludzi. Sam to mówi na nagraniu. Wiarygodność zerowa. Intrygant i nie jest mi go szkoda, bo facet sam sobie wystawił opinie. Jadę do niego, zostawiam pieniążki a on zamiast szanować klienta mi dupe obrobi. Dzięki omijam szerokim łukiem.

      Usuń
    20. No tak, schizofrenik wszedzie widzi winych tylko nie w swojej osobie.
      Powiem ci tak-jak myslales ze tym Fryzjerowi dopieczesz to jestes zwyczajnie glupi, upierdoliles Kwietnia jak malo kto.
      :)

      Wierz dalej bezrobotnemu schizofrenikowi a nie normalnym ludzia. Taa kazdy go pomawia i sieje intrygi-jakbys mozgu i oczu uzywal to bys juz kilka lat temu widzial jak na dloni ze to on pomawia kazdego i zadne z jego pomowien nie sprawdzilo sie w rzeczywistosci. Blefuje, gada kity i ucieka w kolejny temat jak sie okaze ze dupa z tym co gadal.

      To patologiczny klmaca, ot co, zerowa wiarygodnosc.

      Zobaczymy w niedlugim czasie co z nim zrobi prokuratura, i to ze on lub jego panna nasrali do garnka czy psa dupczyc chcieli to jego najmniejszy problem.

      Kazdy kto tam byl bedzie sciagany na przesluchania i zareczam ze kazdy z was go sprzeda bo nie bedzie ryzykowal 3 lat za falszywe zeznania.


      To co zrobil, gdybys znal prawo, to podchodzi usilowanie zabojstwa i moze za to posiedziec glugie lata.

      Przez twoja dzialnosc Hack33, juz cala okolica o tym wie, jak matka Kwietnia dostanie zawalu to tylko tobie za to bedzie mozna "podziekowac" bo ty upubliczniles rozmowy. Oczywiscie glownym winnym jest Kwiecien, bo to on odjebal ta akcje.

      Dupe to Kwiecien obrabia, jak zawsze, od Sobotki Gorki, poprzez Mikolajczyka, Akadie a teraz Pod Soboniem. Lasila sie menda, plaszczyla a jak go wywalili za posrane akcje to zaczal oczerniac.

      Wierz dalej patolowi z chora glowa a nie powaznym ludzi i biznesmena.
      Ty nawet nie zrozumiales o czym sa te nagrania, najwidoczniej, ale kto wierzy w pierdy Kwietnia ten nie jest zbyt inteleigentny(jego fani to dolna kwarta IQ).

      Zreszta kazdy z was tu klaskal jak cudnie ze linki wrzucono, a zaden nie wysluchal ze zrozumieniem i nie ogarnal ze to petarda w lysego swira.

      :)

      Poczekajmy, nidlugo zobaczycie co bedzie.

      Zobaczymy czy wtedy odszczekasz to co napisales o Jacku.

      Usuń
    21. @DM.
      Nie zauważyłeś chyba jednego. Nikt tutaj się nie oszczał z powodu upublicznienia tych nagrań. W przeciwieństwie do ciebie.
      To ostatnie nagranie znam gdzieś od trzech tygodni. Zresztą nie tylko to.
      Niebawem Tomasz zniknie na kilka tygodni i zostawi was samych. Ciekaw jestem co wtedy gang zrobi. A może nic? Bo to głupota i dziecinada?
      Tym samym należy skończyć już tę zabawę.
      Tomasz przestał być popularny jak kiedyś. Nikt go nie słucha, nikt go nie czyta. Wirtualny świat przestał się kompletnie nim interesować i tym rozdmuchanym z dupy wyjętym konfliktem.
      Ilość odwiedzin na rir2 w liczbie kilku dziennie, niemalże zerowe zainteresowanie forum Zielonego jasno pokazuje kompletny brak zainteresowania tematem.
      Tomek powinien skupić się na innej pracy. Może wrócić do NOLi, może iść na ryby czy pograć na gitarze co robił całkiem nieźle.
      Idealnym tematem do opisania byłby konflikt świata islamskiego z dzisiejszą kulturą zachodu, którego każdy boi się podjąć. Tutaj Tomek miałby bardzo szerokie pole manewru.
      W przypadku DK temat uważam za wyczerpany a jego kontynuacja kompletnie bezcelowa.
      Włącznie z tym blogiem koniczyny.

      Usuń
  3. Tomaszku co sięstało ? Jeszcze wczoraj chciałeś spotkać Pana Boga aby mu przy...lić. a teraz taki obrońca katolików się zrobiłeś ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawrócił się. To co.

      Od dawna wierzę, że pod przykrywką jaką Tomek wokół siebie rozsiewa kryje się zbłąkana dusza, która nikt jak inny potrzebuje Pana Boga.

      Tomek za powrót na drogę dobra jestem z Ciebie dumny.

      Usuń
    2. No proszę... Magia Świąt, czy jakiś Pisowski kij na Tomusia pośladki:)
      Podobno "krowa nie zmienia poglądów". A jak do tego ma się "knur"?
      Chrum, chrum, samemu w święta....
      To Sidorowi nawet teraz, pewnie kolba kukurydzy w korycie smakuje...
      Ciekawe, co by Sidora mama na to powiedziała...

      "Tomusiu, to wszystko, co teraz masz, wywróżyłam ci z Tarota już dawno, ale nie chciałam ci o tym mówić, żebyś się nie martwił..."

      A co ma Sidor wspólnego z Tarotem? Tak dla przypomnienia...

      http://antysidor-koncz-schwarz-niczyna.blogspot.com/2015/04/uroczy-oszust-tomasz-sidor.html

      Usuń
  4. http://antysidor-koncz-schwarz-niczyna.blogspot.com/2015/02/tomasz-sidor-o-bogu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. koniczyna kon23 maja 2016 23:15
    Wiesz anonimie że stojąc po stronie Sidora jesteś w tym momencie głupkiem?:)


    Anonimowy24 maja 2016 00:26
    Na pewno nie przeciwnie za to ty stojąc po stronie kwietnia jesteś tym wszystkim czym jest on, a czym jest, jest wiadomym.
    Stojąc przeciwko sidorowi możesz się już czuć jak wypadłe pisklę z gniazda i podzielisz jego los.
    Blefujesz w miernym stylu.


    Anonimowy24 maja 2016 08:53
    Przecież to Gucio a nie Koniczyna na tym zdjęciu. Był kiedyś na kfietniowej prelekcji mówił do niego Gustlik i znali sie dobrze . Gratulacje Tomasz masz już go z głowy teraz zniszczysz jego i jego rodzinę.


    http://antysidor-koncz-schwarz-niczyna.blogspot.com/2016/05/a-moze-by-tak-teraz-waczyc-moderacje.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń